Help

Is mijn betaling al verwerkt?
Wanneer de gegevens van de begunstigde correct zijn ingevoerd, en u de opdracht heeft verzonden, dan is de betaling bij ons binnengekomen. Binnen één werkdag wordt de betaling bij ons verwerkt en is het bedrag onderweg naar de begunstigde.
Hoe komt het dat mijn betaling niet is aangekomen bij de begunstigde?
Is uw betaling na meer dan één werkdag nog niet aangekomen bij de begunstigde? Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben. Het kan voorkomen dat u te weinig bitcoins heeft, de gegevens van de begunstigde niet klopten of dat er iets mis ging bij Bitcasso. Neem contact op met de Bitcasso klantenservice op …. Wij helpen u het probleem te achterhalen en op te lossen.
Wat moet ik doen wanneer ik de verkeerde gegevens heb ingevoerd?
In dit geval stort de bank het bedrag terug, waarna wij vervolgens contact met u opnemen en verzoeken het nogmaals te proberen.
Wat moet ik doen wanneer ik een verkeerd betalingskenmerk heb ingevoerd?
Het bedrag wordt in de meeste gevallen door de begunstigde teruggestort. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u in de betalingsbevestiging die u van ons heeft gekregen per e-mail, ons rekeningnummer vinden waarmee wij het bedrag hebben overgemaakt. Met dit rekeningnummer contacteert u vervolgens de begunstigde om het incident op te lossen.
Wat moet ik doen wanneer ik een onjuist bedrag heb betaald?
...
Wanneer moet ik mijn account verifiëren?
...
Hoe verifiëer ik mijn account?
...